محسن رضایی:سفر رییس جمهوری به ایتالیا و فرانسه برای اقتصادکشورمثبت بود

مهم این است که این توافق ها عملیاتی شود و زمینه عملیاتی بودن آنها را در داخل کشور فراهم کنیم، بنابراین در مجموع این سفر را مثبت می دانم. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دوشنبه گذشته – پنجم بهمن ماه – سفر خود به اروپا را آغاز کرد. وی در سفر به …

مهم این است که این توافق ها عملیاتی شود و زمینه عملیاتی بودن آنها را در داخل کشور فراهم کنیم، بنابراین در مجموع این سفر را مثبت می دانم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دوشنبه گذشته – پنجم بهمن ماه – سفر خود به اروپا را آغاز کرد.
وی در سفر به ایتالیا با رییس جمهوری، نخست وزیر و سایر مقامات بلندپایه این کشور، تعدادی از سرمایه گذران و صاحبان صنایع بزرگ ایتالیا دیدار وگفت و گو کرد. در این سفر چندین یادداشت همکاری امضا شد.
رییس جمهوری اسلامی ایران بعد از ایتالیا در سفر خود به پاریس نیز که چهارشنبه انجام شد پس از استقبال رسمی از سوی رییس جمهوری فرانسه، با وی دیدار و گفت و گو کرد و هیات های عالیرتبه دو کشور نیز مذاکرات مشترک داشتند.
ملاقات و گفت و گو با مدیرکل یونسکو، بازوی فرهنگی سازمان ملل متحد از دیگر برنامه های دکتر روحانی در پاریس بود.
ملاقات های دوجانبه و چندجانبه، نشست و مصاحبه با سردبیران ارشد رسانه های اروپایی، ایتالیایی و فرانسوی، دیدار با نخبگان و اندیشمندان، نشست مشترک با صاحبان صنایع و سرمایه گذاران از سایر برنامه های رییس جمهوری در این سفر اروپایی بود.
در این سفر اسناد متعددی برای همکاری های دو جانبه در عرصه های مختلف به امضا رسید.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا