نکسوزهای جدید گوگل ۱۰۰ یورو ارزان شد

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند Nexus 6P هوواوی هم‌اکنون با تخفیف ۱۰۰ یورویی در اروپا فروخته می‌شود تا بر این اساس مدل ۳۲ گیگابایتی این محصول ۵۵۰ یورو قیمت داشته باشد. این گوشی هوشمند تا دیروز به قیمت ۶۵۰ یورو فروخته می‌شود. همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند از این پس به قیمت ۷۰۰ …

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند Nexus 6P هوواوی هم‌اکنون با تخفیف ۱۰۰ یورویی در اروپا فروخته می‌شود تا بر این اساس مدل ۳۲ گیگابایتی این محصول ۵۵۰ یورو قیمت داشته باشد. این گوشی هوشمند تا دیروز به قیمت ۶۵۰ یورو فروخته می‌شود. همچنین مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند از این پس به قیمت ۷۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

گوشی هوشمند Nexus 5X ال‌جی نیز در این تصمیمات تخفیف ۸۰ یورویی را در اختیار گرفته است و بر این اساس کارران می‌توانند مدل ۱۶ گیگابایتی آن را به قیمت ۳۵۰ یورو و مدل ۳۲ گیگابایتی را هم به قیمت ۴۰۰ یورو خریداری کنند.

البته گوگل اعلام کرده است که برای دوره زمانی محدود این تخفیف‌ها را لحاظ می‌کند. بر این اساس کاربران از هم‌اکنون تا تاریخ ۱۲ فوریه می‌تواند دو گوشی هوشمند یاد شده را با قیمت ارزان‌تر بخرند.

توجه داشته باشید که در بریتانیا تخفیف‌ها به صورت متفاوت لحاظ می‌شود. خریداران گوشی هوشمند Nexus 5X کارت هدیه ۲۰ پوندی را دریافت می‌کنند و خریداران گوشی ۶P هم می‌توانند به مدت ۹۰ روز به صورت رایگان در سرویس Play Music عضو شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا