سامسونگ پارسال ۳۲۵ میلیون گوشی هوشمند فروخت

به گزارش موبنا، سامسونگ در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۴ صاحب ۲۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند و به گفته مرکز تحقیقاتی IDC، آمار جدید بهبود شرایط این شرکت کره‌ای در عرصه جهانی را نشان داد. سامسونگ در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۸۵.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی کرد …

به گزارش موبنا، سامسونگ در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۴ صاحب ۲۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند و به گفته مرکز تحقیقاتی IDC، آمار جدید بهبود شرایط این شرکت کره‌ای در عرصه جهانی را نشان داد.

سامسونگ در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۸۵.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار جهانی کرد که این رقم نسبت به ۷۵.۱ میلیون دستگاه مدت مشابه سال قبل از آن بیشتر بود.

در مقابل، اپل که دومین تولیدکننده برتر گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود در همین دوره زمانی ۷۴.۸ میلیون دستگاه آیفون را به دست کاربران جهانی رساند و با افزایش قابل ملاحظه سهم خود در بازار جهانی را ۱۸.۷ درصد ثبت کرد.

سه شرکت هوواوی، لنوو و شیائومی با سهم ۸.۱، ۵.۱ و ۴.۶ درصد به‌ترتیب رتبه‌های بعدی را در اختیار گرفتند تا پنج شرکت برتر تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ به این ترتیب مشخص شوند.

سامسونگ طی سال ۲۰۱۵ در مجموع ۳۲۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند وارد بازار کرد و پس از آن شرکت‌های اپل، هوواوی، لنوو و شیائومی هر کدام به ترتیب ۲۳۱.۵، ۱۰۶.۶، ۷۴.۰ و ۷۰.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند عرضه کردند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا