پخش تصاویر ویدیویی زنده در فیسبوک عمومی شد

به گزارش موبنا، به هر حال این اتفاق در حال تغییر است. از این پس تمام کاربران آیفونی در کشور آمریکا می‌توانند به قابلیت پخش تصاویر زنده در فیسبوک دسترسی داشته باشند. عرضه جهانی این قابلیت هم طی چند هفته پیش‌رو صورت می‌گیرد. شرکت فیسبوک اعلام کرد که برای سیستم عامل اندروید هم برنامه مشابه …

به گزارش موبنا، به هر حال این اتفاق در حال تغییر است. از این پس تمام کاربران آیفونی در کشور آمریکا می‌توانند به قابلیت پخش تصاویر زنده در فیسبوک دسترسی داشته باشند. عرضه جهانی این قابلیت هم طی چند هفته پیش‌رو صورت می‌گیرد.

شرکت فیسبوک اعلام کرد که برای سیستم عامل اندروید هم برنامه مشابه دارد و به زودی تمام مشترکان آن در سراسر جهان می‌توانند ویدیوهای زنده و مستقیم پخش کنند.

فیسبوک اعلام کرد با این به‌روزرسانی کاربران در بخش Update Status اپلیکیشن خود گزینه مخصوص پخش تصاویر ویدیویی زنده را مشاهده خواهند کرد. آیکون Live Video پس از به‌روزرسانی در قسمت بالای اپلیکیشن نمایان می‌شود.

کاربران هنگام پخش تصاویر ویدیویی زنده می‌توانند یک توضیح کوتاه هم به آن اضافه کنند و این امکان را در اختیار داشته باشند که پیش از پخش، مشخص کنند کدام یک از دوستان‌شان می‌بایست به این ویدیو دسترسی داشته باشند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا