مشخصات و زمان عرضه HTC One M10 اعلام شد

به گزارش موبنا، در خبرها گفته شد این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شبیه One A9 طراحی شده است و البته، این حساب کاربری امروز خبرهای کامل‌تر و جامع‌تری در این زمینه به اشتراک گذاشت. گوشی هوشمند HTC One M10 همراه با نمایشگر ۵.۱ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت QHD را در خود جا …

به گزارش موبنا، در خبرها گفته شد این گوشی هوشمند از نظر ظاهری شبیه One A9 طراحی شده است و البته، این حساب کاربری امروز خبرهای کامل‌تر و جامع‌تری در این زمینه به اشتراک گذاشت.

گوشی هوشمند HTC One M10 همراه با نمایشگر ۵.۱ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت QHD را در خود جا داده است و شامل تراشه مرکزی Snapdragon 820 می‌شود.

برای این گوشی هوشمند پرقدرت رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران می‌توانند از طریق کارت حافظه microSD آن را افزایش دهند. دوربین دیجیتالی اصلی این گوشی هوشمند ۱۲ مگاپیکسلی و از نوع UltraPixel است که شامل اتوفوکوس لیزری و سیستم اپتیکال تثبیت تصویر می‌شود.

گوشی هوشمند M10 بر خلاف مدل‌های قبلی سری محصولات One اسپیکرهای استریو را در قسمت جلوی خود شامل نمی‌شود و البته روی کلید اصلی Home آن حسگر تشخیص اثر انگشت نصب شده است.

روی پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند HTC سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ نصب شده است که همراه با رابط کاربری Sense 8 به دست کاربران می‌رسد. منابع آگاه می‌گویند از این گوشی هوشمند در کنگره جهانی MWC 2016 رونمایی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا