با خرید Priv از بلک‌بری ۱۰۰ دلار جایزه بگیرید

به گزارش موبنا، شرکت کانادایی بلک‌بری اعلام کرد هر کاربری که این گوشی هوشمند را خریداری کنند معادل ۹۹ دلار می‌تواند لوازم جانبی رایگان همراه با این دستگاه را در اختیار بگیرد. از جمله این لوازم جانبی می‌توان به قاب چرمی Leather Smart Flip Case به رنگ مشکی یا سیستم ارتباطی Sync Pod با کابل …

به گزارش موبنا، شرکت کانادایی بلک‌بری اعلام کرد هر کاربری که این گوشی هوشمند را خریداری کنند معادل ۹۹ دلار می‌تواند لوازم جانبی رایگان همراه با این دستگاه را در اختیار بگیرد.

از جمله این لوازم جانبی می‌توان به قاب چرمی Leather Smart Flip Case به رنگ مشکی یا سیستم ارتباطی Sync Pod با کابل ۱.۲ متری اشاره کرد.

شرکت بلک‌بری در این خصوص روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «این روشی است که از طریق آن می‌کوشیم از مشتریان وفادار خود تشکر کنیم. ما در طول سال این کار را انجام می‌دهیم و این بار گزینه مناسبی را در اختیار علاقمندان به گوشی اندرویدی Priv قرار داده‌ایم».

برای در اختیار گرفتن این تخفیف زمان محدود تعیین شده است و کاربران فقط تا ۲۴ فوریه می‌توانند همراه با خرید گوشی اندرویدی Priv بلکبری از این تخفیف بهره‌مند شوند.  لازم به ذکر است همین گزینه به زودی برای گوشی هوشمند Passport هم اعمال می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا