۱.۶ میلیارد دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت تا سال ۲۰۲۰

به گزارش موبنا، اپل بزرگترین عرضه کننده حسگرهای تشخیص اثرانگشت در بازار جهانی محسوب می‌شود و پیش‌بینی شده است عرضه این حسگرها روی نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی باز هم افزایش یابد. در سال ۲۰۱۴ میلادی ۳۱۶ میلیون دستگاه الکترونیکی مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت وارد بازار جهانی شد که این رقم در سال ۲۰۱۵ …

به گزارش موبنا، اپل بزرگترین عرضه کننده حسگرهای تشخیص اثرانگشت در بازار جهانی محسوب می‌شود و پیش‌بینی شده است عرضه این حسگرها روی نسل جدید دستگاه‌های الکترونیکی باز هم افزایش یابد.

در سال ۲۰۱۴ میلادی ۳۱۶ میلیون دستگاه الکترونیکی مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت وارد بازار جهانی شد که این رقم در سال ۲۰۱۵ میلادی به ۴۹۹ میلیون دستگاه رسید.

مرکز تحقیقاتی IHS پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۲۰ میلادی ۱.۶ میلیارد دستگاه مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت وارد بازار جهانی می‌شوند.

«جامی فاکس» یکی از تحلیلگران مرکز IHS در این خصوص گفت: «بازار جهانی حسگرهای تشخیص اثر انگشت در دوره زمانی کوتاه رونق قابل ملاحظه یافت. پیش‌بینی می‌کنیم در سال ۲۰۱۶ میلادی این بازار رشد بیشتری را تجربه کند».

اپل شرکت تولیدکننده حسگرهای اثر انگشت Authentec را در سال ۲۰۱۲ میلادی خرید و تا پایان سال ۲۰۱۵ نیز حاکمیت این بازار جهانی را در دست داشت. زیرا سری گوشی‌های آیفون ۶s و تبلت‌های آیپد اپل همراه با این حسگر هوشمند عرضه می‌شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا