طاهری: بازیکنان می‌توانستند هم به ختم بروند، هم به جشن تولد

درباره بازگشت سوشا مکانی به تمرینات، اظها‌ر کرد: ما همیشه تابع قوانین جاری کشور هستیم. سوشا مکانی مشکلاتی در مراجع قضایی دارد، اما با توجه به این که اجازه حضورش در تمرینات صادر شد به تمرینات تیم بازگشته است. البته همان طور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما تابع قوانین جاری کشور هستیم و هر …

درباره بازگشت سوشا مکانی به تمرینات، اظها‌ر کرد: ما همیشه تابع قوانین جاری کشور هستیم. سوشا مکانی مشکلاتی در مراجع قضایی دارد، اما با توجه به این که اجازه حضورش در تمرینات صادر شد به تمرینات تیم بازگشته است. البته همان طور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما تابع قوانین جاری کشور هستیم و هر تصمیمی که مراجع قضایی بگیرند ما بر اساس آن عمل می‌کنیم. اگر اجازه بدهند برای ما بازی کند این کار را می‌کنیم و اگر هم اجازه ندهند باز هم مشکلی وجود ندارد. البته ما حضور مکانی در هیات مدیره را مطرح می‌کنیم، زیرا اعتقاد داریم که هیات مدیره باید تصمیم مناسبی در قبال این موضوع بگیرد.

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره طلب وحید هاشمیان از باشگاه پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: او تنها طلبکار باشگاه نیست. ما طلبکاران متعددی داریم که باید برای دریافت مطالباتشان با شرایط باشگاه کنار بیایند. این که گفته می‌شود من به او پیشنهاد دریافت یک سوم طلبش را داده‌ام، یک شایعه است. هاشمیان تا به امروز به باشگاه پر‌سپولیس هم نیامده است که بخواهم درباره این مساله با او صحبت کنیم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در ادامه درباره این که قرار است فیلم ۵۰ سال با پر‌سپولیس به نمایش در آید، گفت: مسئولان دست اندرکار این مستند می‌گویند این فیلم با مجوز باشگاه پر‌سپولیس اکران می‌شود، اما باید بگویم که ما هیچ گونه مجوزی برای اکران این فیلم نداده‌ایم. آنهایی که مدعی هستند از باشگاه مجوز دریافت کرده‌اند تا با نام پر‌سپولیس درآمدزایی کنند مستندات خود را منتشر کنند. از نظر ما اکران این فیلم با نام پر‌سپولیس غیر قانونی است.

وی همچنین درباره این که بازیکنان پر‌سپولیس به مراسم ختم “همایون بهزادی” نرفته بودند و به جای آن برای محسن مسلمان مراسم تولد گرفته بودند نیز گفت: من زیاد از این موضوع اطلاع ندارم. آن چیزی که می‌دانم این است که محسن بنگر هم در مراسم ختم حاضر بود و هم به جشن تولد محسن مسلمان رفت. این که بازیکنان به مراسم ختم نیامده بودند درست نیست. ای کاش می‌آمدند و بعد اگر می‌خواستند به تولد می‌رفتند چون تا جایی که می‌دانم زمان برگزاری تولد با مراسم ختم در یک ساعت نبوده و تولد در شب آن روز برگزار شده است. بازیکنان در آن روز در مرخصی بودند و بهتر بود که به مراسم ختم می‌آمدند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا