ماجرای ببری که در مسیر بهاره رهنما آمد+ عکس

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. بهاره رهنما که کودک درونش زنده است، عکسی از عروسک ببر خود را منتشر کرد و نوشت: ” بازم یک ببر سر رَآه منه، سرنوشتم با ببرا عجین شده …

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

بهاره رهنما که کودک درونش زنده است، عکسی از عروسک ببر خود را منتشر کرد و نوشت: ” بازم یک ببر سر رَآه منه، سرنوشتم با ببرا عجین شده انگار ،این ببر کوچولو وسط آت و آشغال و گرد و خاک صحنه سریال تو حیاط یه گوشه افتاده بود و من پیداش کردم و تمیزش کردیم و شد مال من.

,فرهنگ نیوز عکس عک خبر بهاره رهنما fihvi viklh baharea rahnama

نمیدونم چه بچه ای باهاش بازی کرده و بعد گمش کرده یا انداختتش دور یا بزرگ شده و ببر کوچولو رو وسط خاطرات یه خونه قدیمی رها کرده و رفته اما میدونم اینکه من دیدمش و پیداش کردم و اوردمش تو زندگیم برای من یه نشونه است و یادم میاندازه که زن متولد سال ببر هیچوقت نباید فراموش کنه که قوی و پیش رونده است و این دو خصوصیت جزء دات آفرینششه، به نشونی ها بیشتر دقت کنید و با اونها راهتون رو بسازید.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا