سانحه برای هواپیمای مسافربری هنگام فرود در مشهد +عکس

این هواپیمای ام دی ۸۳ متعلق به هواپیمایی زاگرس بوده است که دچار آسیب جدی شده و بال هواپیما نیز شکسته است. مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ضمن تائید خروج یک فروند هواپیما از باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس گفت: خروج این هواپیما از باند خوشبختانه تلفات جانی نداشته است. …

این هواپیمای ام دی ۸۳ متعلق به هواپیمایی زاگرس بوده است که دچار آسیب جدی شده و بال هواپیما نیز شکسته است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ضمن تائید خروج یک فروند هواپیما از باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس گفت: خروج این هواپیما از باند خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

 

سانحه برای هواپیمای مسافربری هنگام فرود در مشهد +عکس

 

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی نیز در ‌گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: پرواز اصفهان – مشهد شرکت هواپیمایی زاگرس، هنگام فرود آمدن در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد از باند خارج و چرخ هواپیما دچار آسیب شد.

 

وی افزود: تمامی ۱۵۴ مسافر و خدمه این پرواز در سلامت کامل به سر می‌برند، مسافران در دقایق اولیه از هواپیما خارج و به ترمینال پروازهای داخلی منتقل شدند.

 

سانحه برای هواپیمای مسافربری هنگام فرود در مشهد +عکس

 

آسیب‌دیدگی بال و چرخ هواپیما

قاسم زاده گفت: علت بروز این سانحه توسط کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری بررسی می‌شود، شنیده‌ها حاکی از آن است که بال و چرخ هواپیما دچار آسیب جدی شده است.

 

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروازهای خروجی انجام و پروازهای ورودی به فرودگاه به دلیل بارش برف و کاهش دید انجام نمی‌شود.

 

قاسم زاده همچنین در ارتباط با مصدومان سانحه اظهار داشت: تعدادی از مسافران به‌دلیل ضرب‌خوردگی و کوفتگی دچار صدمه شده بودند.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی افزود: این ۷ مصدوم به اورژانس فرودگاه و تعدادی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند البته آسیب‌دیدگی این افراد جدی نبوده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا