زن و شوهر خاص معروف فوتبال! + عکس

صحبت از اختلاف سنی زوج‌های فوتبالی که می‌شود، همه ناخودآگاه به یاد جرارد پیکه(Gerard Piqué) مدافع بارسلونا(Barcelona) و همسرش شکیرا(Shakira) می‌افتند که اختلاف سنی ۱۰ ساله با هم دارند. به عبارتی پیکه ۱۰ سال از همسرش کوچکتر است. با این حال شاید از این حیث هم زلاتان ایبراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) بازهم یک استثنا باشد. ستاره سوئدی …

صحبت از اختلاف سنی زوج‌های فوتبالی که می‌شود، همه ناخودآگاه به یاد جرارد پیکه(Gerard Piqué) مدافع بارسلونا(Barcelona) و همسرش شکیرا(Shakira) می‌افتند که اختلاف سنی ۱۰ ساله با هم دارند. به عبارتی پیکه ۱۰ سال از همسرش کوچکتر است.

با این حال شاید از این حیث هم زلاتان ایبراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) بازهم یک استثنا باشد. ستاره سوئدی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ۱۳ سال است که با هلنا سگر(Helena Seger) ازدواج کرده و دو پسر هم از این ازدواج دارد. موردی که این ازدواج را خاص‌تر کرده، این است که زلاتان ۱۱ سال از همسرش کوچکتر است. در واقع فعلاً که ایبرا ۳۴ ساله است، همسرش هلنا ۴۵ سال دارد.

عکس زلاتان ابراهیموویچ و همسرش

عکس زلاتان ابراهیموویچ و همسرش

* دیدار در ۲۱ سالگی

رابطه زلاتان و همسرش سال‌ها پیش شکل گرفت. در واقع شروع این آشنایی به زمانی برمی‌گردد که زلاتان ۲۱ ساله بود. شوخ‌طبعی‌های زلاتان دلیل اصلی‌ای بود که هلنا سگر راضی شد به زلاتان به عنوان مرد زندگی‌‌اش فکر کند. این موضوع را سگر پیش‌تر به دوستانش گفته بود که عاشق شوخ‌طبعی زلاتان است.

* جلف‌بازی!

زلاتان ایبراهیموویچ برای اینکه همسر آینده‌‌اش را تحت تأثیر قرار دهد، برای اولین روز آشنایی‌شان تصمیم می‌گیرد ساعت طلایش را به دست ببندد و با ماشین فراری پیش هلنا سگر برود تا او را تحت تأثیر قرار دهد.

با این حال زلاتان بعدها اعتراف کرد که این کارش چندان به مذاق همسرش خوش نیامده بود: «راستش به نظر هلنا این کارم یک جلف‌بازی بود‌؛ بستن ساعت طلا، سوار شدن بر ماشینی که توی چشم بود و از همه بدتر گوش کردن به آهنگ آن هم با صدای بلند… من مردی نبودم که هلنا تصورش را می‌کرد.» این مورد را البته زلاتان در کتاب بیوگرافی‌‌اش نوشته بود.

* عوضی سوپرلوکس!

همسر زلاتان یکی از عجیب‌ترین صفات را برای زلاتان انتخاب کرده است. در واقع با توجه به کارهای عجیب زلاتان، هلنا لقب ‘عوضی سوپرلوکس’ را برای ایبرا انتخاب کرده بود ولی او بعدها در گفتگو با مجله فیگارو گفته بود که لقب ساده‌تری برای زلاتان پیدا کرده و به او می‌گوید «ببر»…

* زلاتان اجازه ندارد پول خرج کند!

تمام پولی که زلاتان ایبراهیموویچ دارد را همسرش هلنا اداره می‌کند. به عبارت دیگر مدیر مالی خانواده ایبراهیموویچ نه زلاتان بلکه هلنا، همسر زلاتان است. همسرش حتی مسئولیت مستقیم پیدا کردن خانه در شهرهای مختلفی که زلاتان بازی کرده را هم به عهده دارد. البته او اعتقادی به نمایندگان املاک هم ندارد و آنها را متقلب می‌خواند. هلنا شخصاً در پاریس به راه افتاد و خانه‌ای که فعلاً در آن ساکن هستند را برگزید.

* زن خانه‌دار

هلنا سگر به معنای واقعی یک زن خانه‌دار است‌؛ او هرگز در این دوره ۱۱ ساله حاضر نشده خدمتکار یا فردی که مراقبت دو پسرش ‘ماکسیمیلیان’ و ‘ونست’ را به عهده بگیرد، استخدام کند. هلنا سگر تمام کارهای خانه اعم از آشپزی و شستن رخت‌ها و جارو زدن را به تنهایی انجام می‌دهد و خودش هم یک‌تنه دو پسرش را بزرگ کرده.

سگر البته حرف جالبی هم در این مورد می‌زند و می‌گوید: «من به تنهایی به مردهای خودم رسیدگی می‌کنم و خدمتکاری نداشته و ندارم. دلیلش هم این است که می‌خواهم واقعاً نرمال‌ترین زندگی ممکن را داشته باشم». این بخشی از صحبت‌های او با مجله ‘اِل’ بوده است.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا