ایران و فرانسه ۲۰ سند همکاری امضاء کردند

به گزارش موبنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، این اسناد که عملا افق و نقشه راه همکاری های همه جانبه و مشترک دو کشور را ترسیم می کند ، عصر پنجشنبه به وقت محلی در کاخ الیزه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و ‘فرانسوا اولاند’ روسای جمهوری اسلامی ایران …

به گزارش موبنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، این اسناد که عملا افق و نقشه راه همکاری های همه جانبه و مشترک دو کشور را ترسیم می کند ، عصر پنجشنبه به وقت محلی در کاخ الیزه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی و ‘فرانسوا اولاند’ روسای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فرانسه امضا شد.
سند ‘نقشه راه تقویت روابط دوجانبه ایران و فرانسه’ به عنوان نخستین سند به امضای وزیران خارجه ایران و فرانسه رسید، یادداشت تفاهم همکاری های مالی میان دو کشور را وزیران اقتصاد و یادداشت تفاهم در حوزه صنعتی و اقتصادی را وزیران صنعت ایران و فرانسه امضا کردند.
یادداشت تفاهم همکاری در زمینه ارتباطات را وزیران ارتباطات دو کشور و یادداشت تفاهم همکاری در زمینه محیط زیست و آب و هوا نیز توسط رییس سازمان محیط زیست ایران و وزیر خارجه فرانسه امضا شد.
یادداشت تفاهم همکاری در زمینه گردشگری به امضای وزیر خارجه فرانسه و رییس سازمان گردشگری رسید و سند همکاری در زمینه بهداشت و دارو را نیز وزیران بهداشت دو کشور امضا کردند.
۱۹۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا