به‌روزرسانی Hangouts گوگل با قابلیت‌های کاربردی جدید

به گزارش موبنا، در این نسخه به‌روز شده حفره‌های امنیتی برطرف شده‌اند و علاوه بر آن، قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه به‌روز شده اپلیکیشن Hangouts به کاربران امکان می‌دهد به صورت مستقیم از داخل بخش اطلاع‌رسانی خود به پیام‌های دریافتی پاسخ دهند و نیازی به باز کردن ابزار مربوطه نداشته باشند. …

به گزارش موبنا، در این نسخه به‌روز شده حفره‌های امنیتی برطرف شده‌اند و علاوه بر آن، قابلیت‌های جدید در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نسخه به‌روز شده اپلیکیشن Hangouts به کاربران امکان می‌دهد به صورت مستقیم از داخل بخش اطلاع‌رسانی خود به پیام‌های دریافتی پاسخ دهند و نیازی به باز کردن ابزار مربوطه نداشته باشند. این کار علاوه بر آنکه در زمان کاربران صرفه‌جویی می‌کند، به آنها امکان می‌دهد به سرعت به تمامی پیام‌ها پاسخ دهند.

این نسخه همچنین قابلیت ایجاد شورت‌کات برای ارتباطات ویژه را هم شامل می‌شود تا کاربر بتواند یک آیکون مجزا از آن روی صفحه اصلی داشته باشد. کلید جدید Save to Home Screen که به این ابزار ارتباطی اضافه شده است،‌به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند در منوی اصلی گزینه ویژه برای ذخیره‌سازی داشته باشند.

علاوه بر موارد یاد شده، این نسخه از Hangouts تغییراتی را در بخش طراحی شده شامل شده است، قابلیت‌های به اشتراک گذاری اطلاعات را آسان کرده است و در مجموع با نیاز کاربران بیشتر سازگاری دارد.

کاربران اندرویدی هم‌اکنون می‌توانند از روی فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل این نسخه به‌روز شده را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا