گوشی جدید سامسونگ با ظاهری شبیه آیفون اپل

به گزارش موبنا، گزارش‌های جدید بار دیگر روی این محصول تاکید کرده‌اند و منابع آگاه در یک مطلب جدید توضیح دادند که سامسونگ از این گوشی هوشمند همزمان با Galaxy S7 رونمایی می‌کند. بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد گوشی هوشمند سامسونگ با ظاهری شبیه آیفون اپل در خانواده Galaxy S7 عرضه می‌شود …

به گزارش موبنا، گزارش‌های جدید بار دیگر روی این محصول تاکید کرده‌اند و منابع آگاه در یک مطلب جدید توضیح دادند که سامسونگ از این گوشی هوشمند همزمان با Galaxy S7 رونمایی می‌کند.

بر این اساس از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد گوشی هوشمند سامسونگ با ظاهری شبیه آیفون اپل در خانواده Galaxy S7 عرضه می‌شود و می‌توان در کنگره جهانی تلفن همراه MWC 2016 شاهد آن بود.

شرکت سامسونگ یک طرح جامع راه‌اندازی کرده است تا بر اساس آن هر سال گوشی‌های خود را به طور کامل به‌روز کند. اپل نیز طرحی را با نام iPhone Upgrade Program در دست دارد که از سال گذشته ارایه شد. شرکت اپل بر اساس این طرح هر دو سال یکبار شکل ظاهری گوشی‌های خود را عوض می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اگر کره جنوبی پشتیبان و حامی مثل امریکا نداشت هرگز به این پیشرفت و تکنولوژی نمیرسید و به جرات میگم ایران اگر تحریم نبود و واقعا حمایت میشد کشور سرمدی بود. همانگونه که در زمان شاه قرار بود ایران قطب تکنولوژی بشه.
    من خودم کره جنوبی رو به جرات دزد تکنولوژی ژاپن میدونم و آمریکا باید دست نشانده بیخ گوش ژاپن داشته باشه.

دکمه بازگشت به بالا