آغاز فروش Lumia 650 مایکروسافت پیش از عرضه رسمی

به گزارش موبنا، به هر حال اگرچه هنوز این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی نشده است، ولی ازهم‌اکنون می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید. فروشگاه بریتانیایی آنلاین MobileFun پیش از آنکه گوشی هوشمند Lumia 650 به صورت رسمی معرفی شود، پیش‌فروش آن را آغاز کرده است. کاربران هم‌اکنون می‌توانند مدل قفل نشده این گوشی هوشمند …

به گزارش موبنا، به هر حال اگرچه هنوز این گوشی هوشمند به صورت رسمی معرفی نشده است، ولی ازهم‌اکنون می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید.

فروشگاه بریتانیایی آنلاین MobileFun پیش از آنکه گوشی هوشمند Lumia 650 به صورت رسمی معرفی شود، پیش‌فروش آن را آغاز کرده است. کاربران هم‌اکنون می‌توانند مدل قفل نشده این گوشی هوشمند را بدون هر گونه قرارداد مخابراتی با قیمت ۱۹۹ پوند پیش‌خرید کنند.

البته، متاسفانه فروشگاه مذکور تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است. ولی منابع آگاه می‌گویند که کاربران از اواسط ماه فوریه می‌توانند این محصول را در اختیار بگیرند.

فروش این گوشی هوشمند در حالی آغاز شده است که از مدتی قبل منابع آگاه مشخصات آن را اعلام کردند. این گوشی هوشمند جدید نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، Wi-Fi، بلوتوث، GPS، پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۱ گیگاهرتزی و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا