ایسوس نخستین گوشی جهان با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی را عرضه کرد

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند جدید Zenfone 2 Deluxe Special Edition نام دارد که شامل تراشه Z3590 اینتل می‌شود و چهار هسته پردازشگر ۲.۵ گیگاهرتزی در آن فعالیت می‌کنند. این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی LPDDR3 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته کاربران می‌تواند از طریق کارت حافظه microSD آن را ارتقا دهند. …

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند جدید Zenfone 2 Deluxe Special Edition نام دارد که شامل تراشه Z3590 اینتل می‌شود و چهار هسته پردازشگر ۲.۵ گیگاهرتزی در آن فعالیت می‌کنند.

این گوشی هوشمند رم ۴ گیگابایتی LPDDR3 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که البته کاربران می‌تواند از طریق کارت حافظه microSD آن را ارتقا دهند.

مابقی امکانات داخلی این گوشی هوشمند نسبت به مدل اصلی تغییر خاصی نکرده است. این محصول شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی Pixelmaster می‌شود و دوربین سلفی آن هم با کیفیت ۵ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری گوشی توسط کاربر تعویض نمی‌شود و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن با کیفیت ۱۸۰۰ پیکسل لایه محافظه Gorilla Glass 3 را در خود جا داده است.

گوشی هوشمند لوکس و منحصر به فرد ایسوس در دو رنگ نقره‌ای چندضلعی و مشکی کربنی ساخته شده است که البته هنوز قیمت نهایی آن مشخص نیست.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا