اپل پادکست را به تلویزیون‌ها آورد

به گزارش موبنا، این به‌روزرسانی در وهله نخست بر رفع حفره‌های امنیتی تاکید داشت و البته ارتقا قابلیت‌های داخلی سیستم را هم باعث شود. مهم‌ترین قابلیت ارایه شده در این نسخه به‌روز شده دسترسی به پادکست بود. اپلیکیشن Podcasts ا‍پل هم‌اکنون با سیستم عامل tvOS این شرکت ادغام شده است و بر این اساس کاربران …

به گزارش موبنا، این به‌روزرسانی در وهله نخست بر رفع حفره‌های امنیتی تاکید داشت و البته ارتقا قابلیت‌های داخلی سیستم را هم باعث شود. مهم‌ترین قابلیت ارایه شده در این نسخه به‌روز شده دسترسی به پادکست بود.

اپلیکیشن Podcasts ا‍پل هم‌اکنون با سیستم عامل tvOS این شرکت ادغام شده است و بر این اساس کاربران از این پس می‌توانند پاکست‌هایی که در اپلیکیشن‌های iTunes یا iOS Podcasts در اختیار دارند را روی گیرنده تلویزیونی خود ببینند یا بشنوند.

اپلیکیشن جدید پیش‌تر به عنوان بخشی از نسخه بتای tvOS اپل ارایه شده بود. ولی هم‌اکنون نسخه نهایی آن به صورت عمومی در اختیار همه کاربران قرار گرفته است.

شرکت اپل اعلام کرد به‌روزرسانی بزرگ بعدی مخصوص Apple TV با نام tvOS 9.2 عرضه می‌شود و طی آن قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به پشتیبانی از صفحه‌کلید بلوتوث و دسترسی به فولدرهای اپلیکیشن اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا