اپل در سراشیبی فروش آیفون

به گزارش موبنا، شرکت اپل بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۵ در مجموع ۷۴.۸ میلیون دستگاه آیفون را به فروش رسید که این رقم نسبت به ۷۴.۵ میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰۰ هزار دستگاهی را نشان داد. آخرین تحلیل‌ها حاکی از آن است که اپل در فصل جاری در …

به گزارش موبنا، شرکت اپل بین ماه‌های اکتبر تا نوامبر ۲۰۱۵ در مجموع ۷۴.۸ میلیون دستگاه آیفون را به فروش رسید که این رقم نسبت به ۷۴.۵ میلیون دستگاه فروخته شده در مدت مشابه سال قبل رشد ۳۰۰ هزار دستگاهی را نشان داد.

آخرین تحلیل‌ها حاکی از آن است که اپل در فصل جاری در مجموع ۵۴.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند آیفون را در سراسر جهان می‌فروشد و این در حالی است که طی مدت مشابه سال قبل ۶۱.۲ میلیون دستگاه آیفون فروخته شده بود.

«تیم کوک» مدیرعامل اپل امروز با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که فعلا اوضاع فروش گوشی‌های اپل خوب نیست و البته این شرکت در آپریل بعدی که گزارش مالی خود را منتشر می‌کند، خبرهای خوبی خواهد داشت.

این شرکت با برگزاری یک کنفرانس برای انتشار گزارش مالی خود اعلام کرد که مدیرعامل اپل فرآیند کاهش فروش محصولات را از نزدیک دنبال می‌کند و به دنبال راهکار می‌گردد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا