یک میلیارد دستگاه ساخت اپل در دستان کاربران جهان

به گزارش موبنا، مجموع درآمدهای اپل نسبت به سال قبل بیشتر بوده است و با این وجود شرکت مذکور نتوانسته به پیش‌بینی‌های قبلی برسد. با این وجود اپل در گزارش مالی خود اطلاعات جالبی را هم منتشر کرد. این شرکت بر اساس آخرین آمارهای خود توضیح داد هم اکنون بیش از یک میلیارد دستگاه فعال …

به گزارش موبنا، مجموع درآمدهای اپل نسبت به سال قبل بیشتر بوده است و با این وجود شرکت مذکور نتوانسته به پیش‌بینی‌های قبلی برسد. با این وجود اپل در گزارش مالی خود اطلاعات جالبی را هم منتشر کرد.

این شرکت بر اساس آخرین آمارهای خود توضیح داد هم اکنون بیش از یک میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد که توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپل معمولا آمار دقیق در این زمینه منتشر نمی‌کند. ولی به طور کلی می‌توان گفت بخش اعظم این یک میلیارد دستگاه آیفون هستند و مابقی را می‌تواند آیپد، مک، Apple TV، و Apple Watch دانست.

شرکت اپل در نوامبر ۲۰۱۴ اعلام کرد که بود که یک‌میلیاردمین دستگاه موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS را فروخته است. ولی آمار جدید حاکی از آن است که هم اکنون یک میلیارد دستگاه فعال ساخت این شرکت توسط مردم جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

البته سوال اینجاست که رقم مذکور چقدر می‌تواند افزایش یابد. شرکت اپل معمولا دستگاه‌های الکترونیکی گران قیمت تولید می‌کند و به همین خاطر در بازارهای نوظهور جایی ندارد. اما منابع آگاه در چند ماه اخیر اعلام کردند که اپل در حال تولید مدل ارزان‌ قیمت آیفون است و از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد ظرف یک سال آینده تعداد دستگاه‌های فعال اپل در بازار جهانی بیشتر شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا