گوشی هوشمند شرکت رقیب در دست مدیر ارشد مایکروسافت

به گزارش موبنا، آخرین اتفاق در این زمینه به «جو بِلفیوره» مدیر مرکز توسعه ویندوز و تجارب کاربری مایکروسافت مربوط می‌شود. بِلفیوره سابقه همکاری او با مایکروسافت بیش از ۲۵ سال است، اکتبر گذشته اعلام کرد که در حال گسترش فعالیت‌های بخش خود است. او هم‌اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و تصمیم دارد از …

به گزارش موبنا، آخرین اتفاق در این زمینه به «جو بِلفیوره» مدیر مرکز توسعه ویندوز و تجارب کاربری مایکروسافت مربوط می‌شود.

بِلفیوره سابقه همکاری او با مایکروسافت بیش از ۲۵ سال است، اکتبر گذشته اعلام کرد که در حال گسترش فعالیت‌های بخش خود است. او هم‌اکنون در تعطیلات به سر می‌برد و تصمیم دارد از تابستان ۲۰۱۶ دوباره به کار خود برگردد.

در این تعطیلات بلفیوره سفری به کشور ژاپن داشته و از شهر کیوتو دیدن کرده است. او یک عکس از این سفر را روی شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشت. نکته جالب عکس این است که او در دستان خود یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون گرفته و از دستگاه ویندوز فونی استفاده نکرده است.

البته چند روز قبل مایکروسافت یک صفحه کلید اختصاصی برای گوشی‌های آیفون عرضه کرد. برخی کارشناسان می‌گویند شاید بلفیوره در حال آزمایش این صفحه کلید بوده است. برخی کارشناسان هم در بخش کامنت‌های عکس اعلام کردند بلفیوره این گوشی را همراه با یک دستگاه ویندوزی آزمایش میکرده است تا تفاوت میان آنها را دریابد.

«پائول توروت» یکی از کارشناسان مایکروسافت گفت که بِلفیوره معمولا در طول سفر از گوشی‌های دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند و آنها را مورد آزمایش قرار می‌دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا