پورعلی گنجی به آرزویش رسید +عکس

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان که امروز قرارداد رسمی خود را با السد قطر به امضا رساند، اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.  سایت باشگاه السد قطر اکنون مصاحبه‌ای را با وی انجام داده است. مدافع ملی‌پوش کشورمان پس از اولین تمرین با السد گفت: بازی کردن در پست دفاع السد …

مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان که امروز قرارداد رسمی خود را با السد قطر به امضا رساند، اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.  سایت باشگاه السد قطر اکنون مصاحبه‌ای را با وی انجام داده است.

مدافع ملی‌پوش کشورمان پس از اولین تمرین با السد گفت: بازی کردن در پست دفاع السد به من انگیزه دوچندانی می‌دهد تا پیوسته بهترین عملکرد را از خود داشته باشم. مخصوصا اینکه باشگاهی مانند السد به عنوان سنگ بنای فوتبال در قطر و آسیا است و بازی کردن در زیر پرچم این باشگاه برای هر بازیکنی افتخار است.

وی افزود: من با السد آرزو دارم تا تمام قهرمانی را کسب کنم. من تمام سعی خودم را در مدت حضورم در این تیم انجام می‌دهم تا بهترین عملکرد را داشته باشم تا در کسب افتخارات بیشتر به السد کمک کنم.

پورعلی گنجی به آرزویش رسید +عکس


پور علی گنجی در ادامه درباره جدایی‌اش از تیم چینی گفت: من پیشنهاد های زیادی را بعد از اتمام قراردادم با تیان‌جین تدای داشتم، پیشنهادهایی از چین، اروپا و همچنین باشگاه‌های دیگر قطری داشتم اما السد را با مشورتی که با خانواده‌ام و دوستانم داشتم مرا تشویق کردند که به باشگاه بزرگ السد بپیوندم.

مرتضی در ادامه درباره ژاوی گفت: ژاوی بازیکنی اسطوره است. او تجارب زیادی دارد زیرا قهرمانی‌های متعددی را با بارسلونا و تیم ملی اسپانیا کسب کرده است. بازی کردن در کنار او برایم آرزو بود اکنون آرزویم برآورده شده است. امیدوارم بتوانم از تجربیاتش استفاده کنم و در کنار او فوتبال یاد بگیرم.

مدافع ملی‌پوش کشورمان در پایان درباره آمادگی‌اش برای حضور در تیم السد گفت: من تست‌های پزشکی را کاملا انجام دادم. تمام سعی خودم را می‌کنم به آمادگی کامل برسم و در دیدارهای آینده السد حاضر شوم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا