پایان هولناک تعطیلات زوج میانسال + عکس

جسد خانمی ۳۹ ساله که با همسرش برای تعطیلات به جزیره کارائیب رفتند در ساحل پیدا شد. پلیس صحنه جرم را مهرو موم کرد و به گفته محلیان، پلیس‌ با تفنگ‌های شکاری در حال جست‌وجوی ساحل  و بین درختان است که مکانی مناسب برای پنهان شدن است. در زمان این اتفاق خانم هاردی، خبرنگار مجله …

جسد خانمی ۳۹ ساله که با همسرش برای تعطیلات به جزیره کارائیب رفتند در ساحل پیدا شد.

پلیس صحنه جرم را مهرو موم کرد و به گفته محلیان، پلیس‌ با تفنگ‌های شکاری در حال جست‌وجوی ساحل  و بین درختان است که مکانی مناسب برای پنهان شدن است.

در زمان این اتفاق خانم هاردی، خبرنگار مجله زن انگلیسی دراین محل در تعطیلات بود. او می‌گوید در حال استراحت در ساحل بود که ناگهان صدای هیاهوی وحشتناکی بلند شد و مردم شروع کردند به دویدن. وقتی از کارکنان آنجا پرسیدند که چه اتفاقی افتاده آن‌ها چیزی نگفتند طوری که گویا به آن‌ها گوشزد شده بود در این مورد صحبتی به میان نیاورند.

بعد از مدتی مشخص شد که این زوج که شب گذشته به این منطقه رسیدند برای اولین بار شروع به قدم زنی در ساحل کردند. قسمتی از ساحل منطقه‌ای وجود دارد که به هتل و رستوران دید ندارد. در آن منطقه این حادثه اتفاق افتاد و فرد یا افرادی به آن‌ها حمله کردند. همسرش برای آوردن کمک به سمت هتل دوید اما وقتی با کارکنان هتل برگشت، این زن جوان کشته شده بود.

به گزارش فارس؛ طبق گفته پلیس در ابتدا به این خانم جوان تجاوز شده بود بعد او را به قتل رساندند. پلیس اطلاعات بیشتری در اختیار مردم نگذاشت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا