دیواری که ساندویچ شد +عکس

این جمله دیوار مهربانی خیلی زود بر دل ها نشست و آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که خیلی سریعتر از آن چه تصور می شد صدایش به آن سوی مرزها نیز رسید. رسمی نیکو که فرقی نمی کند ابتدا چه کسی آن را راه انداخت، مهم این است که هستند هنوز کسانی که کورسوی زنده …

دیواری که ساندویچ شد +عکس
این جمله دیوار مهربانی خیلی زود بر دل ها نشست و آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که خیلی سریعتر از آن چه تصور می شد صدایش به آن سوی مرزها نیز رسید. رسمی نیکو که فرقی نمی کند ابتدا چه کسی آن را راه انداخت، مهم این است که هستند هنوز کسانی که کورسوی زنده بودن انسانیت را روشن نگه داشته اند.
دیوار مهربانی حالا به روش های متفاوتی در شهرهای کشورمان اجرا می شود. جوان شیرازی دیوار مهربانی به راه انداخته که طعمی خوشمره دارد. او رستوران کوچکی دارد که در یکی از محلات جنوب شهر شیراز ساندویچ رایگان به فقرا می دهد.
مسئول رستوران در این باره گفت: از زمانی که داستان کافه دیوار را شنیدم تصمیم گرفتم که من هم مهربان تر باشم و بدلیل اینکه خودم یتیم بودم و طعم فقر را چشیده ام تصمیم گرفتم به افراد نیازمند یک ساندویچ رایگان بدهم و این کار را یک ماه انجام دادم و با نصب اطلاعیه ای بر روی دیوار از مشتریان هم برای این عمل خداپسندانه دعوت کردم که با استقبال مشتریان دیوار مهربانی رنگ و روی خاصی به خود گرفت.
او ادامه داد: هر مشتری که تمایل دارد یک یا چند ساندویچ حساب می کند و فیش آن را به دیوار می چسباند و با مراجعه افراد نیازمند یک فیش از دیوار جدا می کنم و از حساب دیوار به او ساندویچ می دهم.
این جوان ۳۷ساله با این اقدام زیبا به همراه خانمش مهربانی را با طعم ساندویچ ابراز می کند.
وی افزود: از زمانی که دیوار مهربانی را راه انداخته ام دکانم رونقی دیگر دارد.
رستوران مهربانی در محله شرغان شیراز قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا