معمای لاشه ۵ نهنگ غول پیکر + عکس

در روزهای گذشته لاشه سه نهنگ عنبر غول پیکر در نزدیکی منطقه «اسگنس» و همچنین لاشه دیگری در منطقه «هانستانتونِ» انگلیس کشف شد. این آبزیان عظیم الجثه که نزدیک به ۱۵ متر طول دارند پس از آنکه روزهای شنبه و یکشنبه در این ناحیه ساحلی پیدا شدند افراد زیادی را به این منطقه کشاندند. هر …

در روزهای گذشته لاشه سه نهنگ عنبر غول پیکر در نزدیکی منطقه «اسگنس» و همچنین لاشه دیگری در منطقه «هانستانتونِ» انگلیس کشف شد. این آبزیان عظیم الجثه که نزدیک به ۱۵ متر طول دارند پس از آنکه روزهای شنبه و یکشنبه در این ناحیه ساحلی پیدا شدند افراد زیادی را به این منطقه کشاندند. هر چهار نهنگ عنبر کشف شده در منطقه ساحلی انگلیس از یک گروه بوده‌اند که به گل نشسته و تلف شده‌اند.

گمانه زنی متخصصان حاکی از آن است که این نهنگ ها احتمالا به دلیل گم کردن مسیر به بخش های کم عمق آب هدایت و گرفتار شده‌اند با این حال علت این گمراهی مشخص نیست. در همین حال لاشه پنجمین نهنگ غول پیکر نیز روز گذشته در سواحل شرقی انگلستان کشف شد تا معمای مرگ نهنگ‌ها ابعاد گسترده تری پیدا کند. پیش تر و در اوایل ماه جاری نیز ۱۲ نهنگ به گل نشسته دیگر در سواحل دریای شمال پیدا شده بودند. عکس های اسوشیتدپرس و آژانس عکس اروپا از لاشه‌های کشف شده را در زیر می‌بینید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا