فرار یک ایرانی از زندان کالیفرنیا +عکس

حسین نایری ۳۷ ساله متهم به شکنجه و آدم ربایی به همراه دو زندانی دیگر مظنون به قتل روز جمعه موفق شدند با بریدن میله های فولادی زندان و استفاده از ملحفه ها و حوله ها به عنوان طناب از یکی از امنیتی ترین زندان های کالیفرنیا فرار کنند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل …

حسین نایری ۳۷ ساله متهم به شکنجه و آدم ربایی به همراه دو زندانی دیگر مظنون به قتل روز جمعه موفق شدند با بریدن میله های فولادی زندان و استفاده از ملحفه ها و حوله ها به عنوان طناب از یکی از امنیتی ترین زندان های کالیفرنیا فرار کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، مقامات پلیس برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری این سه زندانی فراری شود، ۵۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده اند.

مقامات پلیس کالیفرنیا روز یکشنبه خبر فرار این سه زندانی متهم به قتل و آدم ربایی را منتشر کرده اند.

“جف هالوک” کلانتر منطقه اورنج کانتی (محله ای که غالب ساکنان آن ایرانی تبار هستند) در این باره گفته است: این یک فرار برنامه ریزی شده بوده است که ممکن است هفته ها و ماه ها روی آن برنامه ریزی شده است.

این سه زندانی آخرین بار در ساعت ۵ صبح در داخل سلول خود سرشماری شده اند و به گفته مقامات زندان حدود ساعت ۹ شب جمعه (به وقت محلی) از سلول گریخته اند.پلیس جنوب کالیفرنیا برای دستگیری این سه زندانی فراری بسیج شده است.

این سه زندانی تحت تعقیب در سلولی مشترک زندانی بودند که در سلول های مجاور آن نزدیک به ۶۰ زندانی دیگر بوده اند. در این زندان ۹۰۰ زندانی نگهداری می شود و امنیتی ترین زندان ایالت کالیفرنیا محسوب می شود.

نفر او از سمت چپ؛ حسین نایری

فرار یک ایرانی از زندان کالیفرنیا +عکس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا