توزیع داروی سقط جنین فقط در بیمارستانها و داروخانه های منتخب

به گزارش “ناصرون ” ،دکتر رسول دیناروند با تاکید بر این که این داروها فقط در بیمارستان ها و داروخانه های منتخب توزیع می شود،گفت: داروخانه های منتخب داروخانه هایی هستند که نظارت بر آنها جدی و حساس است و این داروخانه ها به صورت جدی و حساس عمل می کنند. رئیس سازمان غذا و …

به گزارش “ناصرون ” ،دکتر رسول دیناروند با تاکید بر این که این داروها فقط در بیمارستان ها و داروخانه های منتخب توزیع می شود،گفت: داروخانه های منتخب داروخانه هایی هستند که نظارت بر آنها جدی و حساس است و این داروخانه ها به صورت جدی و حساس عمل می کنند.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگر این دارو به راحتی در دسترس قرار داشت در بازار قاچاق قرار نمی گرفت و بخاطر اینکه توزیع و مصرف این دارو شرایط خاصی برای مصرف دارد و در داروخانه های منتخب توزیع می شود به همین دلیل در بازار ناصر خسرو به صورت قاچاق وجود دارد.
دکتر دیناروند اظهار داشت: علت وجود کالای قاچاق و شبکه سیاه ناصر خسرو این است که دسترسی راحتی برای کسانی که سقط جنین غیر قانونی انجام می دهند وجود دارد.
وی در پایان گفت: برخورد با بازار قاچاق ناصر خسرو باید به صورت جدی انجام شود و در عین حال مسئولیت عوارض داروهای قاچاق بر عهده خریدار و مصرف کننده است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا