ایجاد مناطق ویژه اقتصادی بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی است

فرزاد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مخالفت مجلس با کلیات لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید افزود: مستندات منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد به دولت ارسال و در کمیته های مربوطه تصویب شده است. وی اظهار داشت: این منطقه از نظر مکانی در مسیر کریدور …

فرزاد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص مخالفت مجلس با کلیات لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جدید افزود: مستندات منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد به دولت ارسال و در کمیته های مربوطه تصویب شده است.
وی اظهار داشت: این منطقه از نظر مکانی در مسیر کریدور شمال به جنوب، نزدیکی به راه آهن، فرودگاه و جاده اصلی قرار گرفته و موقعیت استراتژیک اقتصادی دارد.
وی مکان یابی این منطقه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: زمین منطقه به وسعت ۸۰ هکتار نیز تملک شده است.
محمدی با بیان اینکه مجوزهای مورد نیاز برای منطقه اقتصادی باید در دبیرخانه کارگروه، دولت و مجلس تصویب شود افزود: این مهم در دبیرخانه و دولت برای منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد انجام شده است.
وی ادامه داد: زمین منطقه ویژه اقتصادی خرم آباد در شش کیلومتری محور بروجرد – خرم آباد واقع شده و عملیات اجرایی کارخانه لاستیک سازی با سرمایه گذاری ۲۰۹ میلیون یورو معادل هفت هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال یک هزار و ۲۰۰ نفر امسال به عنوان نخستین واحد این منطقه آغاز شده است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا