لینکی که برای آیفون دردسرآفرینی می‌کند

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، لینک یادشده مرورگر سافاری را از کار می‌اندازد و موجب راه‌اندازی چندباره گوشی آیفون می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد این مشکل محدود به آیفون نیست و رایانه‌های مک را هم دچار مشکل می‌کند. لینک یادشده به آدرس crashsafari.com بعد از باز شدن یک رشته عددی بسیار طولانی تولید …

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، لینک یادشده مرورگر سافاری را از کار می‌اندازد و موجب راه‌اندازی چندباره گوشی آیفون می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد این مشکل محدود به آیفون نیست و رایانه‌های مک را هم دچار مشکل می‌کند.

لینک یادشده به آدرس crashsafari.com بعد از باز شدن یک رشته عددی بسیار طولانی تولید می‌کند که نوار آدرس مرورگر و همین‌طور حافظه آن را پر کرده و مرورگر سافاری را قفل و درنهایت آن را از دسترس خارج می‌کند. بعد از حدود ۲۰ ثانیه کاربر گوشی آیفون مجبور به راه‌اندازی مجدد گوشی می‌شود و در همین حین آیفون هم به شدت داغ می‌کند.

کاربران تبلت‌های آی پد هم از وجود مشکل مشابهی خبر داده‌اند و می‌گویند حتی در صورت اجرای مرورگر کروم هم با چنین مشکلی مواجه می شوند. رایانه‌های مک هم درصورت مراجعه به این آدرس دچار مشکل می‌شوند، البته شدت آن بستگی به قدرت پردازشگرهای رایانه‌ها دارد. اپل هنوز درمورد این مشکل اظهارنظری نکرده است.
مرجع : خبرگزاری فارس
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا