توسعه زیرساخت‌های ارتباطات سیار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار موبنا، مرتضی بلالی در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسعه زیرساخت‌های ارتباطات سیار و افزایش سرعت اینترنت از جمله مواردی است که در راس برنامه‌های کاری این اداره‌کل قرار گرفته و هماهنگی‌هایی نیز در این زمینه برای تحقق بخشیدن به این موارد در دستور کار قرار گرفته است. …

به گزارش خبرنگار موبنا، مرتضی بلالی در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسعه زیرساخت‌های ارتباطات سیار و افزایش سرعت اینترنت از جمله مواردی است که در راس برنامه‌های کاری این اداره‌کل قرار گرفته و هماهنگی‌هایی نیز در این زمینه برای تحقق بخشیدن به این موارد در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خردادماه ۹۵ در استان چهارمحال و بختیاری ۱۸۰ روستا تحت پوشش تلفن همراه نسل ۴ قرار می‌گیرد.
بلالی تقویت دولت الکترونیک و اتصال دستگاه‌های اجرایی به پایگاه‌ داده‌ها و پورتال‌های اینترنتی را محور توسعه در استان چهارمحال و بختیاری برشمرد و بیان داشت: در حال حاضر بالغ‌ بر ۱۲۰ دستگاه به دولت الکترونیک متصل هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: ما این آمادگی را داریم که ۳۰۰ دستگاه را به دولت الکترونیک متصل کنیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر برخی نواقصی در شبکه‌ها و زیرساخت‌های اینترنتی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در تلاش هستیم با استفاده از امکانات و تعامل‌های صورت گرفته اقدامات لازم در راستای برطرف کردن این مشکلات را در دستور کار خودمان قرار دهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطات سیار از ضروریاتی است که باید در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شود که در این راستا در تلاش هستیم در اسرع وقت به این هدف مهم جامعه عمل بپوشانیم.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا