نیم میلیارد کاربر اندرویدی مشترک Dropbox

به گزارش موبنا، از زمان عرضه نخستین نسخه از این اپلیکیشن کمتر از ۶ سال می‌گذرد و در این مدت توانسته است تا این اندازه محبوب شود. لازم به ذکر است که در مقایسه با Dropbox، سرویس پردازش ابری Drive گوگل هم اکنون روی بیش از یک میلیارد دستگاه موبایلی اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. …

به گزارش موبنا، از زمان عرضه نخستین نسخه از این اپلیکیشن کمتر از ۶ سال می‌گذرد و در این مدت توانسته است تا این اندازه محبوب شود.

لازم به ذکر است که در مقایسه با Dropbox، سرویس پردازش ابری Drive گوگل هم اکنون روی بیش از یک میلیارد دستگاه موبایلی اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرویس از اکتبر گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

با این وجود مرکز توسعه خدمات پردازش ابری Dropbox بسیار امیدوار است که گام‌های بزرگتری در این زمینه بردارد. زیرا اپلیکیشن Drive گوگل در بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی به صورت پیش‌فرض نصب شده است.

شرکت Dropbox ژوئن گذشته اعلام کرده بود که تعداد کاربران ثبت شده آن در سراسر جهان از مرز ۴۰۰ میلیون نفر هم گذشته است و البته هم اکنون معلوم نیست تعداد کاربران فعال ماهانه این شرکت به چند میلیون نفر می‌رسد.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا