iPad Air 3 اپل با این مشخصات عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این منبع فرانسوی معمولا پیش از عرضه دستگاه‌های جدید اپل در مورد آنها پیش‌بینی می‌کند و همواره پیش‌بینی‌های آن درست بوده است. مهم‌ترین قابلیت سخت‌افزاری جدیدی که به این رایانه لوحی اضافه شده فلش LED در قسمت پشتی آن است. لازم به ذکر است تاکنون هیچ کدام از مدل‌های iPad فلش LED …

به گزارش موبنا، این منبع فرانسوی معمولا پیش از عرضه دستگاه‌های جدید اپل در مورد آنها پیش‌بینی می‌کند و همواره پیش‌بینی‌های آن درست بوده است.

مهم‌ترین قابلیت سخت‌افزاری جدیدی که به این رایانه لوحی اضافه شده فلش LED در قسمت پشتی آن است. لازم به ذکر است تاکنون هیچ کدام از مدل‌های iPad فلش LED را شامل نمی‌شدند و از این رو پیش‌بینی می‌شود که اپل در این محصول جدید تاکید زیادی بر کیفیت تصویربرداری دارد.

رایانه لوحی iPad Air 2 همراه با دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی به دست کاربران رسید و هم‌اکنون هیچ خبری برای ارتقا این دوربین دیجیتالی منتشر نشده است.

همچنین گفته شده است که تبلت چهار اسپیکر مجزا را در بدنه خود جا داده است که این قابلیت فقط در رایانه لوحی بزرگ iPad Air Pro دیده می‌شود. از آنجایی که تماشای فیلم در رایانه لوحی یکی از علاقمندی کاربران است، اپل کوشیده است از این طریق به نیاز مخاطبان خود پاسخ دهد.

کاربران جهانی در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی می‌توانند iPad Air 3 را خریداری کنند که البته هنوز قیمت نهایی مدل های مختلف آن اعلام نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا