آمازون دوباره سراغ تولید گوشی‌های اندرویدی می‌رود

به گزارش موبنا، آمازون تصمیم گرفته است با شرکت‌های کوچک تولیدکننده تلفن همراه وارد همکاری شو و از این طریق برخی سرویس‌های خود را به صورت گسترده‌تر در اختیار کاربران بگذارد. در این زمینه گفته شده است که نسل جدید گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک اپلیکیشن آمازون را به صورت پیش‌فرض در اختیار می‌گیرند. شرکت …

به گزارش موبنا، آمازون تصمیم گرفته است با شرکت‌های کوچک تولیدکننده تلفن همراه وارد همکاری شو و از این طریق برخی سرویس‌های خود را به صورت گسترده‌تر در اختیار کاربران بگذارد. در این زمینه گفته شده است که نسل جدید گوشی‌های سامسونگ در آینده نزدیک اپلیکیشن آمازون را به صورت پیش‌فرض در اختیار می‌گیرند.

شرکت آمازون از هم‌اکنون همکاری‌های نرم‌افزاری خود را با تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی آغاز کرده است و آخرین تلاش آن مربوط به ارایه خدمات تخصصی خود به صاحبان گوشی‌های هوشمند می‌شود. بر این اساس کاربران برحسب اینکه از چه برندی گوشی خود را تهیه کنند، می‌توانند به صورت متفاوت خدمات آمازون را در اختیار بگیرند.

شرکت آمازون همچنین با یک کارخانه تولیدکننده سیستم‌های سخت‌افزاری گوشی‌های اندروید هم وارد مذاکره شده است تا به جز عرضه اپلیکیشن‌ها به صورت پیش‌فرض، بتواند در زمینه سخت‌افزاری هم گام‌های جدید بردارد.

برخی منابع آگاه اعلام کردند که این شرکت به زودی از یک گوشی هوشمند رده پایین مبتنی بر سیستم عامل اندروید رونمایی می‌کند که به صورت ویژه برای ارایه خدمات آمازون ساخته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا