سریع‌ترین تراشه اینتل عرضه شد

به گزارش موبنا، این تراشه جدید پردازنده Core i7 Skylake را به همراه تراشه‌های Xeon شامل می‌شود و برای ایستگاه‌های کاری همراه مخصوص مهندسان ساخته شده است. شرکت اینتل نخستین نسل از سری تراشه‌های Skylake را سال گذشته عرضه کرد که البته این محصول برای لپ‌تاپ‌های معمولی و ارزان قیمت ساخته شد. تراشه‌های جدید که …

به گزارش موبنا، این تراشه جدید پردازنده Core i7 Skylake را به همراه تراشه‌های Xeon شامل می‌شود و برای ایستگاه‌های کاری همراه مخصوص مهندسان ساخته شده است.

شرکت اینتل نخستین نسل از سری تراشه‌های Skylake را سال گذشته عرضه کرد که البته این محصول برای لپ‌تاپ‌های معمولی و ارزان قیمت ساخته شد. تراشه‌های جدید که لیست قیمت آنها روی سایت اینترنتی این شرکت منتشر شده است، برای لپ‌تاپ‌های پیشرفته و پرقدرت ساخته شده‌اند.

سریع‌ترین تراشه‌ای که در این زمینه عرضه شده است چهار هسته Core i7-6970HQ با توان ۲.۸ گیگاهرترز را شامل می‌شود و برای آن ۸ مگابایت حافظه کَش (Cache) در نظر گرفته شده است که این محصول با قیمت ۶۲۳ دلار به فروش می‌رسد.

شرکت اینتل همچنین دو تراشه پرقدرت دیگر در سری محصولات Skylake را نیز با نام‌های Core i7-6870HQ و i7-6770HQ روانه بازار کرد.

این تراشه‌ها سریع‌ترین محصول ساخته شده در شرکت اینتل محسوب می‌شوند که در نسل جدید لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و قرار است نسل بعدی سیستم‌های بازی Extreme Edition هم مبتنی بر آنها ساخته شوند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا