۱۰۰ بازی قدیمی Atari روی رایانه‌های شخصی

به گزارش موبنا، اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به بازی‌های Atari علاقه فراوان داشتید، به زودی می‌توانید این بازی‌ها را روی رایانه‌های شخصی اجرا کنید. شرکت Atari به زودی ۱۰۰ بازی قدیمی خود را در قالب مجموعه‌ای موسوم به Atari Vault روی شبکه Steam منتشر می‌کند. مجموعه Atari Vault که بهار …

به گزارش موبنا، اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به بازی‌های Atari علاقه فراوان داشتید، به زودی می‌توانید این بازی‌ها را روی رایانه‌های شخصی اجرا کنید.

شرکت Atari به زودی ۱۰۰ بازی قدیمی خود را در قالب مجموعه‌ای موسوم به Atari Vault روی شبکه Steam منتشر می‌کند.

مجموعه Atari Vault که بهار پیش‌رو به دست کاربران جهانی می‌رسد، بازی‌های محبوبی از جمله Asteroids، Centipede و Missile Command را شامل می‌شود. البته تمام این بازی‌ها ارتقا یافته‌اند تا کاربران عصر حاضر هم بتوانند از آنها استفاده کنند.

به گفته شرکت Atari، رابط کاربری برای نسخه جدید این بازی‌ها به‌روز شده است و تمامی آنها از دستگاه کنترلی Steam Controller‌ پشتیبانی می‌کنند و التبه دیگر دستگاه‌های کنترلی هم با آنها سازگاری دارند.

در کنار این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند موسیقی اصلی بازی را روی آن در اختیار بگیرند. به گفته شرکت Atari این فضا به کاربران امکان می‌دهد از بازی‌های قدیمی خود با ظاهر جدید استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا