ثبت مشخصات ۳۰۰ هزار پهپاد در سازمان هوانوردی آمریکا

به گزارش موبنا، این سازمان در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۵ یک پایگاه داده راه‌اندازی کرد تا سیستم پرواز ایمن و صحیح پهپادها را ساماندهی کند. البته دیگر منابع پیش‌بینی کرده‌اند در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۷۰۰ هزار پهپاد در آمریکا فروخته شده است. بر این اساس هنوز تعداد زیادی از پهپادهای فروخته شده در …

به گزارش موبنا، این سازمان در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۵ یک پایگاه داده راه‌اندازی کرد تا سیستم پرواز ایمن و صحیح پهپادها را ساماندهی کند. البته دیگر منابع پیش‌بینی کرده‌اند در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۷۰۰ هزار پهپاد در آمریکا فروخته شده است.

بر این اساس هنوز تعداد زیادی از پهپادهای فروخته شده در کشور آمریکا ثبت نشده‌اند یا اینکه صاحبان این دستگاه‌ها هنوز از پهپادهای خود استفاده نکرده‌اند.

به هر حال، سازمان هوانوردی آمریکا اعلام کرد فرآیند ثبت پهپاد در سیستم مرکزی آن همچنان در حال افزایش است. این سازمان تا تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۱۶ مشخصات ۱۸۱ هزار دستگاه پهپاد را ثبت کرده بود.

سازمان فدرال هوانوردی آمریکا هزینه ثبت هر دستگاه پهپاد را ۵ دلار اعلام کرد و البته در ماه نخست این هزینه را به تمامی صاحبان پهپاد بازگرداند. عدم ثبت پهپاد و پرواز آنها در آسمان می‌تواند جریمه ۲۵۰ هزار دلاری و محکومیت ۳ ساله را به همراه داشته باشد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا