معرفی گوشی های ارزان قیمت زیر۱۰۰ هزار تومانی در بازار

به گزارش خبرنگار موبنا، نوکیا ۱۰۸ دوسیم‌کارت، سامسونگ Metro B313E Dual SIM، آلکاتل ۱۰۱۶D Dual SIM و زدتی‌ای R528 Dual SIM از جمله گوشی های ساده موجود در بازار تلفن همراه محسوب می شود که مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است. زدتی‌ای R528 Dual SIM که در لیست گوشی‌های کلاسیک ارزان قیمت قرار دارد که …

به گزارش خبرنگار موبنا، نوکیا ۱۰۸ دوسیم‌کارت، سامسونگ Metro B313E Dual SIM، آلکاتل ۱۰۱۶D Dual SIM و زدتی‌ای R528 Dual SIM از جمله گوشی های ساده موجود در بازار تلفن همراه محسوب می شود که مورد تقاضای مشتریان قرار گرفته است.
زدتی‌ای R528 Dual SIM که در لیست گوشی‌های کلاسیک ارزان قیمت قرار دارد که توانسته با قیمت ۶۵ هزار تومانی در لیست پرفروش ها قرار گیرد.
نمایشگری ۱.۸ اینچی‌ با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۸ پیکسل، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان، امکان اتصال اینترنت، بلوتوث نسخه ۲.۰، رادیو FM، پشتیبانی از میکرو اس‌دی تا ۴ گیگابایت، microUSB ورژن ۱.۱، دوربین با کیفیت VGA و وزن ۵۹ گرمی از مشخصات این محصول هستند.
نوکیا ۱۰۸ دوسیمکارت که در سال ۲۰۱۳ معرفی شده با قیمت زیر۱۰۰ هزار تومانی دارای امکاناتی نظیر نمایشگری ۱.۸ اینچی TFT با ‬۶۵ هزار رنگی است ک در کنار آن، پشتیبانی از کارت میکرو اس‌دی تا ۳۲ گیگابایت، بلوتوث ۳.۰، دوربین اصلی VGA و پشتیانی از بازی و رادیو از مشخصات شاخص آن به شمار می‌روند.
همچنین این محصول از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند تا گزینه‌ای مناسب در رنج زیر صد هزار تومان به شمار برود.
سامسونگ Metro B313E Dual SIM گوشی‌های ساده سامسوگ، همیشه امکانات مناسب و قیمت خوبی را به همراه داشته‌اند. Metro B313E یک گوشی دو سیم‌کارته است که دارای نمایشگر ۲ اینچی، دوربین VGA، بلوتوث و رادیو است. در کنار این، قابلیت اتصال به اینترنت، پشتیبانی از میکرو اس‌دی، بدنه مستحکم و باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپری Metro B313E را تبدیل به محصولی خریدنی کرده است.
این گوشی هم اکنون با قیمت ۹۵ هزار تومان به فروش می رسد.
آلکاتل ۱۰۱۶D Dual SIM با قیمت ۵۵ هزار تومانی توانسته مورد تقاضای کاربران این کالای ارتباطی قرار گیرد.
گوشی ۱۰۱۶D Dual SIM یکی از همان‌هایی است که قیمت بسیار خوبی دارد و از مشخصات شاخصی همچون پشتیبانی از دو سیم‌کارت، نمایشگر ۱.۸ اینچی TFT با ‬۶۵ هزار رنگ، امکان اتصال به اینترنت و قابلیت پخش MP3 بهره می‌گیرد.
این محصول که از ارزان‌ترین‌های بازار است، برای کارهای روزانه بسیار مناسب بوده و با امکانات نسبتا خوبش، ارزش خرید بالایی دارد.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا