عکس های سلفی خود با احمدی نژاد را برای ما بفرستید + عکس

فراخوان عکس سلفی با رئیس دولت سابق! ارگان خبری دولت سابق در فراخوانی از طرفداران رئیس جمهور سابق خواسته ، عکس های سلفی خود با احمدی نژاد را بفرستند تا در کانال تلگرام این سایت منتشر شود. در این فراخوان قید شده است که رئیس دولت سابق در میدان ۷۲ نارمک آماده گرفتن سلفی با …

فراخوان عکس سلفی با رئیس دولت سابق!

ارگان خبری دولت سابق در فراخوانی از طرفداران رئیس جمهور سابق خواسته ، عکس های سلفی خود با احمدی نژاد را بفرستند تا در کانال تلگرام این سایت منتشر شود. در این فراخوان قید شده است که رئیس دولت سابق در میدان ۷۲ نارمک آماده گرفتن سلفی با طرفدارانش است.این کمپین از زمانی راه افتاده است که یکی از طرفداران با حضور در آدرسی که در سایت اعلام شده است، نخستین عکس سلفی خود با احمدی نژاد را منتشر کرده و دیگران را هم ترغیب به همین کار کرده است.

در حال حاضر کانال تلگرامی سایت نزدیک به رئیس جمهور سابق دهها عکس سلفی منشر کرده است که در آنها چهره ها و تیپ های متعدد  بویژه نوجوانان و کودکان با احمدی نژاد در حالت های مختلف سلفی گرفته اند.ارگان رسانه ای دولت سابق در مطلبی که به این بهانه نوشته مدعی است رئیس دولت سابق هنوز در قلب ها حضور دارد.

با احمدی نژاد سلفی بگیرید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا