این عکس از یک سیب‌زمینی به قیمت بیش از یک میلیون دلار فروخته شد!

این عکس، با عنوان “سیب‌زمینی # ۳۴۵ (۲۰۱۰)،” توسط فردی به نام کوین ابوش ثبت گردیده که تا پیش از این نیز اقدام به عکس برداری‌های گران قیمت شخصی از اهالی کسب و کار دره سیلیکون ولی کرده است. طبق گزارش Business Insider، وی که از پس زمینه مشکی به صورت نمادین در کارهای خود استفاده …


این عکس از یک سیب‌زمینی به قیمت بیش از یک میلیون دلار فروخته شد!این عکس، با عنوان “سیب‌زمینی # ۳۴۵ (۲۰۱۰)،” توسط فردی به نام کوین ابوش ثبت گردیده که تا پیش از این نیز اقدام به عکس برداری‌های گران قیمت شخصی از اهالی کسب و کار دره سیلیکون ولی کرده است.

طبق گزارش Business Insider، وی که از پس زمینه مشکی به صورت نمادین در کارهای خود استفاده می‌کند، اکنون دارای یک سبک خاص بوده و تا پیش از این نیز موفق به فروش عکس‌هایی تبلیغاتی از این قبیل به مبلغ ۵۰ تا ۱۵۰ هزار دلار شده است. کوین ابوش علاوه بر فعالیت در زمینه پرتره‌های گران قیمت، به عکاسی هنری نیز علاقه‌مند است که اتفاقاً عکس سیب‌زمینی نیز یکی از جدیدترین کارهای وی به شمار می‌آید که اکنون به عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین عکس هنری جهان شناخته می‌شود.

کوین به سیب‌زمینی علاقه زیادی دارد، زیرا به اعتقاد وی سیب‌زمینی‌ها همانند انسان‌ها گوناگون و متفاوت هستند. وی عکس‌های بسیاری از انواع مختلف سیب‌زمینی گرفته، اما این عکس مورد علاقه اوست.

هرچند عکس مورد نظر در سال ۲۰۱۰ گرفته شده، با این حال کوین آن را سال گذشته در روند برگزاری نمایشگاهی که از کارهای خود در پاریس برپا کرده بود به یک میلیارد فرانسوی فروخته است. جالب است که بدانید بر روی این عکس، برجسب فروشی نیست نصب شده بود! برای مشاهده لیست گران‌قیمت‌ترین عکس‌های جهان می‌توانید به این صفحه رجوع کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا