موضع نگیر سالار خسته است!

آید‌‌‌ین سیارسریع: اون‌هایی که امروز می‌خوان برن خواستگاری حواسشون باشه اون‌هایی که دیروز رفتن و در مورد حضور سالار توی من و تو موضع گیری خاصی نداشتن با جواب منفی خانواده عروس روبه‌رو شدن، در موارد خاصی هم دختره خوابونده زیر گوش پسره و گفته تو که نمی‌تونی راجع به حضور سالار عقیلی تو شبکه …

آید‌‌‌ین سیارسریع: اون‌هایی که امروز می‌خوان برن خواستگاری حواسشون باشه اون‌هایی که دیروز رفتن و در مورد حضور سالار توی من و تو موضع گیری خاصی نداشتن با جواب منفی خانواده عروس روبه‌رو شدن، در موارد خاصی هم دختره خوابونده زیر گوش پسره و گفته تو که نمی‌تونی راجع به حضور سالار عقیلی تو شبکه من و تو موضع گیری کنی، فردا چه جوری می‌خوای یه زندگی رو بچرخونی؟ خیلی از زندگی‌ها به دلیل اختلاف عقیده در مورد درستی یا نادرستی حضور سالار عقیلی در شبکه‌های ماهواره از دیروز پاشیده، نمیشه هم جمعش کرد. وزارت ارشاد سردرگم شده، کارمندهای وزارت نفت اعتصاب کردن، دانشجوها تجمع کردن، مردم هم داشتن به سمت صداوسیما حرکت می‌کردن که خوشبختانه مدیر جشنواره موسیقی فجر تونست یه کم فضا رو آروم کنه. نوربخش گفت: «سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر امسال حذف خواهد شد.» خب، خدا رو شکر. از اونجایی که موضع گیری در مقابل این حرکت شنیع سالار عقیلی تبدیل به یک مطالبه ملی شده و خبرنگارها هم تا موضع همه مسئولان رو نگیرن ول کن ماجرا نیستن میشه حدس زد تو روزهای آینده این اظهارنظرها ادامه داشته باشه:
وزیر راه: به سالار عقیلی اجازه تردد از مسیرهای زمینی و هوایی را نمی‌دهیم. از طریق آبی هم بیاید شلیک می‌کنیم.
وزیر کشاورزی: باید با این اشخاص برخورد کرد. این شخص که امروز تصویرش در شبکه‌های ماهواره‌ای دیده می‌شود زمانی که در ایران بود با زبان خودش اعتراف می‌کرد که در پی توشه‌ای خوشه چین است و با وقاحت می‌گفت «شادم از پیشه خوشه چینی» و شکلک در می‌آورد. امروز صدها تن محصول کشاورزی را به طور غیرقانونی از کشور خارج کرده و میلیاردها تومان به جیب زده است. معلوم است که رمز شادی را باید از جبین ایشان خواند.
وزیر بهداشت: حضور در کنسرت سالار عقیلی را برای زیرمجموعه وزارت بهداشت ممنوع کردیم. شما خودتون دوست دارین خواهر و مادرتون برن تو شبکه‌های ماهواره‌ای؟
وزیر کشور: در بازجویی‌هایی که از حسن ك.م، عامل حمله به سفارت عربستان انجام شده وی اعتراف کرده که این حملات با طراحی او و سالار عقیلی شکل گرفته منتها عقیلی سریعا به خارج از کشور متواری شده. پلیس از طریق اینترپل پیگیری خواهد کرد.
خاوری: اینترپل آی اینترپل برام سخته تحمل … همینجوری گفتم وسط اظهارنظرها یه فضای شادی ایجاد شه!
مقام مسئول استان اصفهان: بنا به گزارش‎های رسیده جمعی از قربانیان اسیدپاشی روز گذشته با دیدن چهره سالار عقیلی در شبکه ماهواره‎ای با ترس و اضطراب گفته‎اند همین بود! همین بود! خدا را شاکریم که بعد از یک سال بالاخره این شیطان صفت پیدا شد.
یک نیسان آبی: متاسفانه برخی با حضور در شبکه‎های ماهواره‎ای و معلوم الحال وجهه سالار را خدشه‎دار می‎کنند. از مردم می‎خواهیم سالارهای واقعی را بشناسند و بوق نزنند، سالار خسته است.
نانسی عجرم: این عقیلی خیلی داغونه. تازه تمام آهنگاشم کپی از آهنگای منه!
بی قانون: اون شادمهرشونه استاد.
نانسی: وای… جدی میگی؟
بی قانون: به جان تو، حبیبی.
نانسی عجرم: پس من یه پروتز برداشتم.
صادق زیباکلام: سالار جان! می‌دونم دوست داری همه جا باشی. کاملا درکت می‌کنم. ولی دیگه حتی من هم نمی‌تونم هم تو وطن امروز یادداشت بنویسم هم تو شرق. تابلو میشه پسرم. نکن قربونت بشم. آفرین. (+کشیدن لپ)‌.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا