نخستین عکس از آیفون ۴ اینچی اپل منتشر شد

به گزارش موبنا، آخرین گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که این محصول با نام آیفون ۵se به دست کاربران جهانی می‌رسد و مشخصات آن شباهت زیادی به آیفون ۵s دارد. البته شکل ظاهری این محصول شبیه گوشی هوشمند آیفون ۶ طراحی شده است. منابع آگاه برای نخستین بار عکسی منتشر کردند که گفته می‌شود مربوط به …

به گزارش موبنا، آخرین گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که این محصول با نام آیفون ۵se به دست کاربران جهانی می‌رسد و مشخصات آن شباهت زیادی به آیفون ۵s دارد. البته شکل ظاهری این محصول شبیه گوشی هوشمند آیفون ۶ طراحی شده است.

منابع آگاه برای نخستین بار عکسی منتشر کردند که گفته می‌شود مربوط به این گوشی هوشمند است. این عکس روی سایت آلمانی OneMoreThing منتشر شد و توضیحات مربوطه آیفون جدید ۴ اینچی را در کنار مدل‌های کنونی موجود در بازار معرفی کرد.

عکس این گوشی هوشمند جدید در کنار آيفون ۶ و آیفون ۶ Plus منتشر شده است و نشان می‌دهد که اپل آن را با ظاهر مشابه و اندازه کوچکتر طراحی کرده است.

این گوشی هوشمند در بخش داخلی خود شامل تراشه مرکزی A8 اپل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده کوتاه‌بورد NFC، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱.۲ مگاپیکسلی و سیستم Live Photos اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا