مشکل Gmail با Outlook برطرف شد

به گزارش موبنا، شرکت گوگل روی صفحه اینترنتی مخصوص پشتیبانی از محصولات خود اعلام کرد که در نسخه ۵.۱۰ ابزار موبایلی جیمیل این مشکل برطرف شده و البته دیگر حفره‌های امنیتی هم از بین رفته است. هنوز به درستی مشخص نیست که این مشکل برای آن دسته از کاربرانی که جیمیل را با آدرس Outlook.com …

به گزارش موبنا، شرکت گوگل روی صفحه اینترنتی مخصوص پشتیبانی از محصولات خود اعلام کرد که در نسخه ۵.۱۰ ابزار موبایلی جیمیل این مشکل برطرف شده و البته دیگر حفره‌های امنیتی هم از بین رفته است.

هنوز به درستی مشخص نیست که این مشکل برای آن دسته از کاربرانی که جیمیل را با آدرس Outlook.com استفاده می‌کردند هم وجود داشته است یا خیر. ولی نکته قابل ملاحظه این است که گوگل می‌گوید این مشکل برطرف شده است.

این مشکل ابتدا برای صاحبان گوشی‌های هوشمند Nexus بروز کرد و گزارش‌های رسیده از کاربرانی که جیمیل خود را در این گوشی‌ها به‌روز کردند نشان می‌دهد مشکل مذکور را ندارند.

یکی از فروم‌های وابسته به گوگل روز گذشته در این خصوص توضیح داد که مهندسان امنیتی شرکت به صورت گسترده در این زمینه فعالیت می‌کنند تا هیچ گونه عدم سازگاری بین جیمیل و Outlook وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

البته در این زمینه برخی شرکت‌های نرم افزاری ابزارهای مختلفی ارایه کرده‌اند که سازگاری میان جیمیل و Outlook را برقرار می‌کند و می‌توان از آنها استفاده کرد.

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا