همه مدیران ارشد توئیتر از این شرکت بیرون می‌روند

به گزارش موبنا، «کتی جاکوبس استانتون» مدیر مرکز رسانه‌های جهانی، «الکس روتر» مدیر مرکز مهندسی، «کِوین وِیل» مدیر تولید و «برایان شیپِر» مدیر مرکز منابع انسانی توئیتر از جمله افرادی هستند که به زودی این شرکت را ترک می‌کنند. «جک دوروسی» مدیرعامل شرکت توئیتر این خبر را تایید کرد و به خبرنگاران توضیح داد که …

به گزارش موبنا، «کتی جاکوبس استانتون» مدیر مرکز رسانه‌های جهانی، «الکس روتر» مدیر مرکز مهندسی، «کِوین وِیل» مدیر تولید و «برایان شیپِر» مدیر مرکز منابع انسانی توئیتر از جمله افرادی هستند که به زودی این شرکت را ترک می‌کنند.

«جک دوروسی» مدیرعامل شرکت توئیتر این خبر را تایید کرد و به خبرنگاران توضیح داد که این گروه از مدیران توئیتر به زودی از این شرکت خارج می‌شوند.

دوروسی روی صفحه اختصاصی خود در توئیتر اعلام کرد که «جیسون تاف» مدیر شبکه اجتماعی Vine از زیرمجموعه‌های این شرکت هم در حال ترک کردن توئیتر است. قرار است او همکاری‌هایی را در زمینه واقعیت مجازی با گوگل آغاز کند.

دوروسی که یکی از بنیانگذاران توئیتر هم محسوب می‌شود اکتبر گذشته در پست مدیرعاملی به این شرکت باز گشت و «دیک کوستولو» مدیرعامل اسبق کناره‌گیری کرد. مدت کوتاهی پس از این اتفاق توئیتر اعلام کرد ۳۳۶ کارمند معادل ۸ درصد از نیروهای کاری خود را اخراج می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا