مشخصات تبلت جدید HTC لو رفت

به گزارش موبنا، در حالی که نخستین بار در مه گذشته خبرهایی در مورد تبلت H7 این شرکت منتشر شده بود، مرکز استانداردسازی Zauba هند ژوئن ۲۰۱۵ روی سایت اینترنتی خود اعلام کرد این محصول Desire T7 نام دارد که شامل نمایشگر ۷ اینچی و پردازنده دو هسته‌ای می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با …

به گزارش موبنا، در حالی که نخستین بار در مه گذشته خبرهایی در مورد تبلت H7 این شرکت منتشر شده بود، مرکز استانداردسازی Zauba هند ژوئن ۲۰۱۵ روی سایت اینترنتی خود اعلام کرد این محصول Desire T7 نام دارد که شامل نمایشگر ۷ اینچی و پردازنده دو هسته‌ای می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۱۷۰ دلار خریداری کنند.

امروز خبرهای جدیدتری در این زمینه منتشر شده است. منابع آگاه اعلام کردند نام این محصول در سیستم داخلی شرکت تایوانی HTC IV5001-A است و مرکز استانداردسازی GFXBench هم‌اکنون در حال بررسی آن می‌باشد.

تبلت Desire T7 به طور دقیق نمایشگر ۶.۹ اینچی را شامل می‌شود و به گفته این مرکز استانداردسازی، پردازنده چهار هسته‌ای Spreadtrum SC8830 برای آن در نظر گرفته شده است.

این محصول رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی دارد که هر دو دوربین اصلی و سلفی آن با کیفیت ۵ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کنند. روی این رایانه لوحی نسخه ۵.۰ سیستم عامل اندروید نصب شده است و از آن در نمایشگاه MWC 2016 رونمایی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا