راه‌اندازی خدمات اینترنت نسل سوم همراه اول در نطنز

به گزارش خبرنگار موبنا، عباس فردوسی پیرامون تغییرات و اختلال در تلفن ثابت نطنز اظهارکرد: با توجه به اینکه در اکثر نقاط مرکزی شهر نطنز امکان فنی جهت دایری تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت وجود ندارد و متقاضی برای تلفن ثابت وجود دارد، توسعه شبکه تلفن ثابت در نطنز ضروری بود. وی در ادامه افزود: …

به گزارش خبرنگار موبنا، عباس فردوسی پیرامون تغییرات و اختلال در تلفن ثابت نطنز اظهارکرد: با توجه به اینکه در اکثر نقاط مرکزی شهر نطنز امکان فنی جهت دایری تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت وجود ندارد و متقاضی برای تلفن ثابت وجود دارد، توسعه شبکه تلفن ثابت در نطنز ضروری بود.
وی در ادامه افزود: هم‌اکنون توسعه شبکه تلفن از طریق فیبر نوری که به‌عنوان آخرین تکنولوژی انتقال اطلاعات است انجام می‌گیرد بنابراین پیش‌شماره ۵۴۲۲ شامل ۱۰ هزار شماره بوده و پرشده است که واگذاری مجدد آن در سیستم جدید به علت پراکندگی سطح شهر قابلیت واگذاری ندارد پس تصمیم به توسعه شبکه گرفته شد.
رئیس اداره مخابرات نطنز گفت: به همین علت و جهت توسعه شبکه کابل و واگذاری دایر شدن تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت و برگرداندن کابل قدیمی به سیستم مجهز فیبر نوری این عملیات در محله امیریه انجام شد و شماره‌های این محله با پیش‌شماره ۵۴۲۱ از رنج ۰۰۰۰ تا رنج ۰۷۳۳ برگردانده و به تک‌تک مشترکان تحویل داده شد.
وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون نیز شماره‌های منطقه سرابان در حال تغییر و در حال تحویل به مشترکان است و به‌زودی بعد از اتمام این پروژه شهرک شهید منتظری با رنج ۱۰۰۰ تا ۱۷۳۳ با پیش‌شماره همان ۵۴۲۱ برگردان خواهد شد.
فردوسی ضمن پوزش از مردم صبور شهرستان نطنز، درخواست کرد که این اداره را در جهت پیشبرد و توسعه شبکه مخابرات یاری کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا