۷۲ میلیون ایرانی ها موبایل دارند

به گزارش خبرنگار موبنا، وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور از لحاظ شاخص دسترسی به ارتباطات موبایل، توسط دفتر بررسی‌های فنی اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد. این درحالی است که تاکنون آمار رسمی در مورد جزئیات فعالیت اپراتورهای موبایل و تعداد مشترکان فعال و نیز سهم …

به گزارش خبرنگار موبنا، وضعیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور از لحاظ شاخص دسترسی به ارتباطات موبایل، توسط دفتر بررسی‌های فنی اقتصادی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد.
این درحالی است که تاکنون آمار رسمی در مورد جزئیات فعالیت اپراتورهای موبایل و تعداد مشترکان فعال و نیز سهم بازار آنها از سوی وزارت ارتباطات منتشر نشده بود و تنها اپراتورها جسته و گریخته در این زمینه اطلاع رسانی کرده بودند.
آمار اعلام شده از آخرین وضعیت اپراتورهای موبایل در کشور حاکی از آن است که برغم آنکه ۱۴۴ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۳۰۶ خط موبایل تا پایان شهریورماه سال جاری در کشور واگذار شده اما در مجموع ۷۲ میلیون و ۸۶ هزار و ۳۰ خط تلفن همراه دایر و فعال است.
همچنین ضریب نفوذ موبایل در ایران ۹۲.۰۹ درصد اعلام شده و اپراتور همراه اول با داشتن ۴۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۸۱ مشترک فعال، بیشترین سهم را از بازار تلفن همراه به خود اختصاص داده است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا