بابک زنجانی هنوز هیچ اقدام ویژه‌ای نکرده است

با اشاره به این‌که کماکان بدهی‌های بابک زنجانی سرجایش است، اظهار کرد: در حالی که اصالت ۱۷ بانک معرفی شده از سوی وی توسط بانک مرکزی رد شده هنوز زنجانی اقدام جدیدی انجام نداده است. وی با بیان این‌که چهار وکیل از نزدیک پیگیر فعالیت‌های زنجانی برای تادیه‌ بدهی‌هایش هستند عنوان کرد: با این حال …

با اشاره به این‌که کماکان بدهی‌های بابک زنجانی سرجایش است، اظهار کرد: در حالی که اصالت ۱۷ بانک معرفی شده از سوی وی توسط بانک مرکزی رد شده هنوز زنجانی اقدام جدیدی انجام نداده است.

وی با بیان این‌که چهار وکیل از نزدیک پیگیر فعالیت‌های زنجانی برای تادیه‌ بدهی‌هایش هستند عنوان کرد: با این حال هیچ اطلاع جدیدی از اقداماتی که وی در راستای پرداخت بدهی انجام داده باشد وجود ندارد و ما تنها کماکان امیدوار هستیم.

مدیر امور حقوقی شرکت نفت در ادامه درباره‌ی جریمه‌ای که به لحاظ حقوقی به بدهی مشتریان شرکت نفت تعلق می‌گیرد اظهار کرد: طبق قانون و رویه دادگاه‌ها شرکت نفت خود را مستحق دریافت وجهی بابت تاخیر تادیه می‌داند که شاخص آن از بانک مرکزی استعلام می‌شود و این شاخص به صورت سالانه برای تاخیر صورت گرفته تعیین می‌شود.

ماهرخ‌زاد ادامه داد: در رابطه با طلب‌های شرکت نفت تنها طرف ما بابک زنجانی است و برای دریافت طلب‌هایمان تنها از طریق بابک زنجانی اقدام می‌کنیم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا