مسنجر فیسبوک متحول می‌شود

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک طی یک سال گذشته به‌روزرسانی‌های قابل ملاحظه برای Messenger ارایه نکرده است و این ابزار با قابلیت‌های کاربردی اولیه توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. ولی فیسبوک تصمیم گرفته‌ است تغییرات اساسی در این زمینه ایجاد کند و ابزار ارتباطی خود را با سیستم Material Design سازگار کند. بر اساس …

به گزارش موبنا، شرکت فیسبوک طی یک سال گذشته به‌روزرسانی‌های قابل ملاحظه برای Messenger ارایه نکرده است و این ابزار با قابلیت‌های کاربردی اولیه توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ولی فیسبوک تصمیم گرفته‌ است تغییرات اساسی در این زمینه ایجاد کند و ابزار ارتباطی خود را با سیستم Material Design سازگار کند.

بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشر شده در شبکه اجتماعی Reddit گفته می‌شود که این ابزار ارتباطی یک تغییر کلی در طراحی اصلی خود را شامل می‌شود و قابلیت‌های کاربردی جدید را در اختیار کاربران می‌گذارد.

جای کلیدهای اصلی در این ابزار ارتباطی تغییر کرده است و کاربران از این پس آسان‌تر می‌توانند از آن استفاه کنند.

بر این اساس می‌توان گفت Messenger فیسبوک به جز شکل ظاهری، قابلیت‌های کاربردی جدیدتری را هم ر اختیار گرفته و استفاده از آن آسان‌تر شده است. هنوز به درستی مشخص نیست نسخه به‌روزشده Messenger فیسبوک چه زمانی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا