نخستین گوشی مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر سال آینده عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، پیش از این گفته شده بود سامسونگ در تلاش است نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر انعطاف‌پذیر را روانه بازار کند که این گوشی با نام Project Valley شناخته می‌شود. «کِوین وانگ» مدیر تحقیقات مرکز مطالعاتی IHS Technology روی شبکه اجتماعی Weibo چین اعلام کرد تولیدکنندگان نمایشگر این روزها پروژه‌هایی را برای …

به گزارش موبنا، پیش از این گفته شده بود سامسونگ در تلاش است نخستین گوشی هوشمند جهان با نمایشگر انعطاف‌پذیر را روانه بازار کند که این گوشی با نام Project Valley شناخته می‌شود.

«کِوین وانگ» مدیر تحقیقات مرکز مطالعاتی IHS Technology روی شبکه اجتماعی Weibo چین اعلام کرد تولیدکنندگان نمایشگر این روزها پروژه‌هایی را برای ساخت صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر آغاز کرده‌اند و نخستین نمونه از آن سال آینده همراه با یک گوشی هوشمند پیشرفته وارد بازار می‌شود.

شرکت‌های الکترونیکی هم‌اکنون می‌توانند نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را با شعاع انحنای ۳ میلیمتر به تولید برسانند. بر این اساس می‌توان گفت پنل اصلی گوشی‌های جدید قادر است بدون بروز هر گونه مشکلی از وسط تا شود.

در مقایسه با این مسئله می‌توان گفت گوشی هوشمند LG G4 که نمایشگر آن اندکی خمیده بود، شعاع انحنای ۳۰۰۰ میلیمتری داشت. گوشی هوشمند LG G Flex نیز با شعاع انحنای ۷۰۰ میلیمتر عرضه شده بود و گوشی هوشمند Galaxy Round سامسونگ هم شعاع انحنای ۴۰۰ میلیمتر داشت.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا