گوشی‌های میان‌رده ارزان‌قیمت ایسوس در راه است

به گزارش موبنا، یکی از بهترین سری‌ گوشی‌های میان رده ZenFone ایسوس نام دارد که در بین آنها بهترین محصول با نام ZenFone 3 عرضه می‌شود و برای آن دو مدل مختلف در نظر گرفته شده است. این دو مدل در سیستم داخلی ایسوس با کدهای Z010DD و Z012D شناخته می‌شوند. برای گوشی هوشمند ZenFone …

به گزارش موبنا، یکی از بهترین سری‌ گوشی‌های میان رده ZenFone ایسوس نام دارد که در بین آنها بهترین محصول با نام ZenFone 3 عرضه می‌شود و برای آن دو مدل مختلف در نظر گرفته شده است.

این دو مدل در سیستم داخلی ایسوس با کدهای Z010DD و Z012D شناخته می‌شوند. برای گوشی هوشمند ZenFone 2 نیز دو مدل ویژه با کدهای Z008 و Z00AD عرضه شده بود. مدل‌های سال گذشته با تراشه اینتل ساخته شده بودند و ایسوس در نظر دارد مدل‌های امسال را با تراشه کوالکام عرضه کند.

گوشی هوشمند Z012D قابلیت‌های پیشرفته‌تری دارد که شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه Snapdragon 650، رم ۳ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی هوشمند Z010DD در رده پایین‌تری قرار دارد و شامل نمایشگر ۵.۹ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل می‌شود. این محصول تراشه Snapdragon 615 و رم ۳ گیگابایتی دارد.

دو گوشی هوشمند مذکور با میانگین قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار وارد بازار می‌شوند و هنوز زمان ورود آنها به بازار مشخص نشده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا