تبلت جدید شیائومی مجهز به ویندوز ۱۰ در راه است

به گزارش موبنا، این شرکت چینی از نوامبر گذشته قول داده بود نسخه ویژه Mi Pad 2 مجهز به ویندوز ۱۰ را به دست مشتریان خود برساند. ولی هم‌اکنون پس از گذشت چند ماه این محصول به تولید انبوه رسیده است. رایانه لوحی Mi Pad 2 نمایشگر لمسی ۷.۹ اینچی را با کیفیت ۲۰۴۸ در …

به گزارش موبنا، این شرکت چینی از نوامبر گذشته قول داده بود نسخه ویژه Mi Pad 2 مجهز به ویندوز ۱۰ را به دست مشتریان خود برساند. ولی هم‌اکنون پس از گذشت چند ماه این محصول به تولید انبوه رسیده است.

رایانه لوحی Mi Pad 2 نمایشگر لمسی ۷.۹ اینچی را با کیفیت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل شامل می‌شود و برای آن تراشه مرکزی Atom X5-Z8500 اینتل با چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است.

این رایانه لوحی رم ۲ گیگابایتی دارد و مدل ویژه آن مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ شامل حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی می‌شود. البته کاربران می‌توانند مدل اندرویدی این دستگاه را با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت هم خریداری کنند.

این تبلت امکانات کارآمد دیگری را هم شامل می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گیرنده بی‌سیم Wi-Fi 802.11ac، ورودی USB Type-C، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

باتری این تبلت ویندوزی ۶۱۹۰ میلی‌آمپری است و بدنه آن از فلز ساخته شده است. این محصول با حداقل قیمت ۲۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا